Beslenme ve Diyet

Beslenme ve Diyet Uzmanımız Şükran Yıldız, sağlıklı ve kaliteli yaşama adım atmanız, bireysel özelliklerinize uygun size göre planlanmış ve bilimsel kökenli beslenme programı uygulamak için sizlere sağlık hizmeti vermektedir. Her bireyin metabolizması ve klinik durumları değişiklik gösterdiği gibi farklı yeme alışkanlıkları, farklı yemek kültürleri ve farklı damak tatları vardır. İşte bu farkları diyet programlarımızda danışanlarımızın listelerine yansıtarak uygulaması ve adapte olması için yaşam stilinize uygun planlar hazırlıyoruz.

Fizikom’da danışanlarımız programa başlamaya karar verdiklerinde mutlaka kan tahlillerini yaptırmalarını istiyoruz. Çünkü tetkiklerinizin sonuçları beslenme programınızın içeriği ve ilerleyeceğimiz plan açısından değerlidir. Bu sonuçlarla birlikte ilk görüşmesine gelen danışanlarımızın beslenme alışkanlıklarının ve sağlık durumlarının tespiti yapılır. Biyoempedans ölçüm(BIA) ile vücut analizi ve çeşitli antropometrik ölçümler yapıldıktan sonra hedeflenen kilo ve yağ oranları belirlenir ve tüm bu sonuçlar ışığında size ve metabolizmanıza özel beslenme programı düzenlenir. Program süresince haftalık takiplerle vücut analizi ve beslenme programı güncellenir. Sık takiplerle motivasyonunuzu tazelemiş ve hedefinize daha da yaklaşmış olursunuz.

Hedeflenen kiloya ulaştıktan sonra bu kilonun kalıcı olması amacıyla danışanlarımız daha uzun süreli sıklıklarla görüşmelere çağrılır.(Bu sıklıklar kişiden kişiye değişkenlik gösterebilir, buna beraberce karar veriyoruz.) Metabolik hastalıkları olan bireylerde düzenli tahlil sonuçları istenerek incelenen değerlere göre koruma sürecine beraber karar veriyoruz(Karaciğer yağlanması, yüksek kolesterol-trigliserit seviyesi, insülin direnci takibi gibi.) Bu sayede hayat boyu oluşturulacak doğru beslenme alışkanlıklarının temeli atılır.

• Kişiye Özel Sağlıklı Zayıflama Programı
  • Diyabet(Şeker Hastalığı) Ve İnsülin Direncinde Diyet Tedavisi
  •  Karaciğer Yağlanmasında Diyet Tedavisi
  •  Osteoporozda Beslenme Tedavisi
  •  Hipertansiyon,Yüksek Kolesterol Ve Kalp Hastalıklarında Beslenme
  •  Polikistik Over Ve Beslenme
  •  Gebelik Döneminde Beslenme Ve Kilo Kontrolü
  •  Emziklilik Döneminde Beslenme Ve Kilo Kontrolü
  •  Gut Hastalığı Ve Diyet Tedavisi
  •  Okul Öncesi, Adolesan Ve Okul Çağı Döneminde Beslenme
  •  Yeme Davranışı Bozukluklarında Beslenme Tedavisi
  •  Sağlıklı Kilo Almak İçin Diyet Tedavisi
  •  Besin Alerjileri(Çölyak,Laktoz İntoleransı..) Ve Beslenme Tedavisi
  •  Bağırsak Hastalıklarında (Kolit, Chron’s, Kabızlık, İshal) Beslenme Tedavisi
  •  Sporcu Beslenmesi
  •  Onkoloji(Kanser) Ve Beslenme

Online Beslenme ve Diyet Danışmanlığı
Çeşitli sebeplerle (iş yoğunluğu, başka bir şehirde veya ülkede yaşadığı için vb.) kliniğimize ulaşım sağlayamayan, beslenme ve diyet danışmanlığı isteyen bireylere Skype, Facetime, Whatsapp ile görüşmeler sağlanarak online takip edildiğiniz sistemdir.

Online Beslenme ve Diyet Danışmanlığı Programımızın İçeriği
• Metabolik durumunuz için birebir Diyetisyen değerlendirmesi
• Size özel planlanmış beslenme programı
• Haftalık beslenme programı güncellemeleri (Ayrıca iş seyahatleri, tatil veya özel durumlarda güncelleme)
• Davranış değişikliği tedavisi
• Haftalık kilo takibi ve değerlendirme
• Size özel tarifler ve doğru beslenme teknikleri eğitimi
•Seanslar arasında telefon ile görüşme, whatsapp veya mail üzerinden iletişim

Online Beslenme ve Diyet Danışmanlığı Başvuru ve Takip Süreci
• Online takibimize başlamak isterseniz iletişim bilgilerimizden  ulaşabilirsiniz.
• Beslenme ve tıbbi durumunuza ilişkin bilgi almak için size bir form iletiyoruz.
• Formu ilettiğinizde inceleyip, tıbbi durum ya da yaşamınızla ilgili detaylı bilgi almak için kısa bir telefon görüşmesi gerçekleştiriyoruz.
• Tetkikleriniz ve metabolik durumunuzla ilgili gerekli incelemeleri yaptıktan sonra size özel beslenme programınızı planlayıp size iletiyoruz.
• Size ilettiğimiz yeni beslenme ve yaşam planınızı incelemenizin ardından sizinle tekrar bir görüşme yapıyor ve verdiğimiz beslenme eğitimini uygulamaya başlıyorsunuz.
• Haftalık görüntülü görüşmelerle takibimizi tekrarlıyoruz.

Kurumsal Beslenme Danışmanlığı
Kurumunuzda ihtiyacınız olan beslenme ve yaşam standartlarına ulaşmanız artık çok kolay! Uzman Diyetisyen Şükran Yıldız kurumunuzun yönetim ekibine ve/veya tüm kadrosuna yerinde bireysel beslenme danışmanlığı verebilir.

Ayrıca kurumunuzun mutfağında/yemekhanesinde beslenme programlarının hazırlanması ve denetimini yapabilir. Kurumunuzun müşterileri de çalışanlarınız gibi bu hizmetten faydalanabilirler.
Kurumunuz tarafından yayımlanan kurum içi ve/veya kurum dışı yayın organlarına yönelik beslenme, diyet ve yaşam koçluğu makaleleri yazılmasını isterseniz de Diyetisyen Şükran Yıldız size yardımcı olabilir.